Verboden voor klanten, wij houden van fans
In dit boek vindt u de nieuwste inzichten over Beleving, Betekenis en Bevlogenheid. U kunt het boek Verboden voor klanten, wij houden van fans nu al reserveren. Klik hier.
Auteurs: Wim Schuurmans en Jessica van Wingerden.

We bevinden ons in het tijdperk van de belevenis- en betekeniseconomie! De organisaties, merken en ondernemers die zich weten te onderscheiden, hebben naast oog voor Beleving ook aandacht voor Betekenis en Bevlogenheid.
Waarde creëren voor klanten, maar ook voor medewerkers en voor de maatschappij als geheel, staat daarbij centraal. Met 'Verboden voor klanten, wij houden van fans' ontdekt u hoe u die waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van!

In dit boek vindt u de nieuwste inzichten over Beleving, Betekenis en Bevlogenheid en de toepassing ervan in de praktijk. Aan de hand van interviews met bekende ondernemers en persoonlijkheden, voorbeelden uit de praktijk, modellen en theorieën krijgt u waardevolle inzichten aangereikt. Met praktijkcases van bedrijven als Bavaria, HEMA, Rivièra Maison en Jumbo Supermarkten biedt dit boek een schat aan informatie.



Over dit onderwerp verzorgt Wim Schuurmans, directeur Experientis B.V., de presentatie 'Beleveniseconomie'.

Voor boekingen en/of meer informatie Assemblee sprekersbureau
- "Wij kijken met grote voldoening terug op afgelopen woensdag. We hebben veel complimenten ontvangen."

Brabant Water - "De nieuwjaarsbijeenkomst is voortreffelijk begeleid door Experientis. In de voorbereiding is goed meegedacht en tijdens de bijeenkomst is steeds gekeken naar mogelijke verbeteringen. Kortom, door goede onderlinge samenwerking is een geslaagde bijeenkomst gerealiseerd. We hebben alleen maar positieve geluiden gehoord."

Moniek Voet, Marketing Brabant Water
Lees alle testimonials over Customer Experience


   
        
Experientis B.V. - Alle rechten voorbehouden